باسم يوسف للحظة شكيت

مرتضى منصور يفضح ويهدد ويتوعد باسم يوسف

باسم يوسف للحظة شكيت
باسم يوسف للحظة شكيت

مرتضى منصور يفضح ويهدد ويتوعد باسم يوسف

شبكة المرصد الإخبارية

وصف مرتضى منصور أثناء مداخلته التليفزيونية مع برنامج الميدان، باسم يوسف، بأنّه “مهزأ ومحتاج رباية وليس لديه أي هدف أو رسالة”.

وتابع منصور: “أم باسم يوسف اسمها نادية، وكانت صاحبتي من 20 سنة، وكلمتني باكية لكي أسامحه، لكني لن أترك حقي أمام هذا السافل الأراجوز قليل الأدب”، وفقا لقوله.

ويأتي هذا الهجوم الجارح من منصور، بعد أن سخر منه باسم يوسف في الحلقة الأخيرة من برنامجه “البرنامج” وغنّى له: “يا مرتضى يا مرتضى.. أنا جبت سيرتك يا مرتضى.. عندك سي دي هددني بيه.. هات آخرك يا مرتضى”.

وعبر حسابه الرسمي على موقع التواصل الاجتماعي تويتر، قال باسم يوسف تعقيبا على مهاجمة مرتضى منصور: “المهم إني للحظة شكيت، وسألت أمي: إنتي يا أمي كلمتي حد؟ قالت لي:”يا ابني أنا مش بستنضف الأشكال دي أساسا، أكلمه ازاي؟”

وكان المحامي مرتضي منصور وجه رسالة شديدة اللهجة للمذيع الساخر باسم يوسف بسبب قيام الأخير بالسخرية منه في حلقته التي أذاعها أمس الجمعة من برنامجه”البرنامج”.

وقال منصور : ” يا باسم انت ناسي لما كلمتني في التليفون وعيطت وقولتي أمي جمبي أهيه ومرعوبة وقعدت تعيط زي النسوان .. وحياة أمك الغالية يا باسم لأوريك أنت ومحمد الأمين ومحمد فودة”.

وأضاف مرتضي : “وحياة أمك يا باسم لأخليك تندم ع اليوم اللي أمك جابتك فيه .. وفي واحد أسمه أراجوز الفضائيات بتاع “الخواجات” .. وأنت قولتلي انك كنت مستخبي تحت السرير أنت وأمك أيام مبارك .. ومشاركتش يوم 25 ولا 28 يناير ولا في أي يوم في الثورة “.

عن Admin

اترك تعليقاً